Gondozási Központ Intézményvezető álláshelyének betöltésére pályázat2011. november 7. 16:05
A munkáltatói jogkör gyakorlója:
Mártély Község Önkormányzati Képviselő-testülete, azzal, hogy az egyéb munkáltatói jogokat Mártély Község Polgármestere gyakorolja.
A Gondozási Központ az alábbi szolgáltatásokat végzi:
- étkeztetés
- házi segítségnyújtás
- idősek klubja
- tanyagondnoki szolgálat
A munkakörbe tartozó, vezetői megbízással együtt járó lényeges feladatok:
A Gondozási Központ működtetése, a szakmai feladatok, a fent említett szociális alapszolgáltatásokból eredő feladatok ellátása és a gazdálkodás rendjének betartása, melynek keretében felelős:
- az Alapító Okirat szerinti alaptevékenységek megszervezéséért és folyamatos ellátásáért,
- a vagyonkezelés területén a használatába adott vagyon rendeltetésszerű igénybevételéért, megőrzéséért,
- az Intézmény gazdálkodásában a szakmai célszerűség, hatékonyság és a gazdaságosság követelményeinek érvényesítéséért,
- a hatályos jogszabályi előírások szerinti követelmények megteremtéséért és fenntartásáért;
- gyakorolja a munkáltatói jogokat az Intézmény munkatársai felett,
A magasabb vezetői megbízással egyidejűleg a közalkalmazott által betöltendő munkakör: nappali ellátást vezető.
Pályázati feltételek: magyar állampolgárság,
büntetlen előélet,
szakirányú szakképzettség az 1/2000. (I. 7.) SzCsM rend. 3. számú mellékletében foglaltak szerint,
legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő a szociális ellátás területén végzett munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető
a pályázónak a kinevezés előtt nyilatkoznia kell arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
vagyonnyilatkozat-tétel.
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató fényképes szakmai önéletrajzot,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt,
- végzettséget tanúsító okiratok másolatát,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programot,
- a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: újonnan létesített közalkalmazotti jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény [Kjt.] 21/A. § (4) bekezdésében foglaltak kivételével – 4 hónap próbaidő kikötésével határozott időre 2012. január 1-jétől 2012. december 31-ig szól.
A magasabb vezetői megbízás időtartama: 2012. január 1-jétől 2012. december 31-ig szól.
A besorolás és az illetmény, valamint az egyéb juttatások megállapítása a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, valamint a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet alapján történik.
Benyújtási határidő: a NKI-n történő megjelenéstől (2011. november 7.) számított 30 nap.
A pályázatot Mártély Község Polgármesteréhez (Balogh Jánosné Polgármester, 6636 Mártély, Rákóczi tér 1.) lehet benyújtani zárt borítékban. A borítékon kérjük feltüntetni: „Intézményvezetői pályázat".
A pályázati eljárás lefolytatása, az elbírálás módja: a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet 1/A. §-ában foglaltaknak megfelelően. A pályázat elbírálása: a pályázat benyújtását követő 60 napon belül történik.
Információ kérhető: Mártély Község Polgármesteri Hivatal jegyzőjétől (dr. Tarics Csilla), a 06/62/528-062 telefonszámon, martelyjegyzo@okszi.net e-mail címen vagy személyesen a Polgármesteri Hivatalban. A jegyző biztosítja az intézmény megismerésének lehetőségét is.
A pályázat benyújtásának tényét és annak tartalmát bizalmasan kezeljük.